Проверка на пратка

Проверка на пратка

Възможността за проверка на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от PCGeek.
Даваме право да проверите дали получавате точно това, което си поръчал, за да избегнеш връщането на объркана поръчка.
В рамките на услугата влиза и проверка целостта на пратката, т.е. имаш възможност да разгледаш продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележиш, че продуктът не е в изрядно състояние, можеш да откажеш поръчката. В случай че изборът ти на плащане е чрез наложен платеж (плащане в брой на куриера), не се налага да заплащаш съответната сумата. Ако пък си платил директно онлайн чрез кредитна/дебитна карта, ще ти върнем парите с превод по същата сметка, от която е извършено плащането, след като пратката бъде върната към нас и проверена.
Проверката или прегледът на пратката за продукти, предлагани от PCGeek не включва изпробването на продукта или тестването на техническото му състояние. След като се увериш, че продуктът, който получаваш е същия, който си поръчал и че се не липсват никакви части, то той следва да се плати на куриера, ако това не е направено предварително. В случай, че продуктът не е правилният размер или желаеш да упражниш правото си на отказ от договора, сключен от разстояние по друга причина, може да попълниш формуляра „14 дни право на връщане“ в рамките на 14 дни от получаването му и ние ще ти пратим куриер да го вземе. Транспортните разходи за този куриер са 15лв. и са за твоя сметка. Имаш право да върнеш продукта и по друг, удобен за теб начин за своя сметка. В случай, че е налице дефект, може да се възползваш от услугите по гаранция и сервиз.
Проверка на пратката преди заплащане могат да извършват както физически, така и юридически лица, направили поръчка от PCGeek.