Гаранция и сервиз

Гаранция и сервиз

Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.

 

Ако продукта разполага с гаранционна карта, издадена директно от производител ще я намерите в кутията с продукта.

 

При констатирана липса на гаранционна карта на продукта в клиентския акаунт или кутията на продукта, е необходимо да сигнализираш в рамките на 48 часа от получаването му. Сигналът следва да бъде изпратен на и-мейл адрес support@pcgeek.bg. Моля, имай предвид, че нямаме възможност да съдействаме, ако не сме получили сигнала в рамките на този срок.